Kargo ve Teslimat 

Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Hafta içi saat 15:00’e kadar vermiş olduğunuz siparişler gün içerisinde kargoya verilecektir. Sonrasında verilen siparişler ise bir sonraki teslimat gününde kargoya teslim edilir. Cumartesi günleri ise 11.00'ye kadar verilen siparişler kargoya teslim edilir. Pazar günü ve resmi tatil günleri verdiğiniz siparişler bir sonraki iş gününde kargoya teslim edilir.

Havale ile yapılan alışverişlerde, siparişin kargoya teslim edilmesi için havalenin gerçekleştirilmesi ve müşteri hizmetlerimiz tarafından onaylanması gerekmektedir. Bu durumda havalenin ödeme onayının alındığı tarih ve saat, siparişin oluşturulduğu tarih olarak göz önüne alınacaktır.

Havale ile ödeme siparişlerinizin 1 gün boyunca tarafınızdan onaylanmaması veya ödemenin ulaşmaması durumunda siparişiniz iptal edilmektedir.

Siparişlerimin durumunu nereden takip edebilirim?

Siparişinizi verdikten sonra gerek sipariş onayınız gerekse kargo takip numarası bilgisi gibi tüm süreçleriniz, hem e-posta yoluyla hem de kayıtlı cep telefonunuza kısa mesaj yoluyla size iletilmektedir. Dilerseniz üye girişi gerçekleştirdikten sonra üye hesabınız bölümünden siparişinizle ilgili tüm süreçleri de rahatlıkla takip edebilirsiniz.

Kargo durumunu nereden takip edebilirim?

Tarafınıza e-posta ve kısa mesaj yoluyla iletilen kargo takip numaranız ile dilerseniz de Yurtiçi Kargo’nun “Gönderi Takibi” bölümü aracılığıyla kargonuzun tüm süreçlerini takip edebilirsiniz.

Gelen kargo hasarlı ise ne yapmalıyım?

Hasar görmüş kargolar teslim alınmamalı ve kargo yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer yetkili, paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise kargo orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı müşteride mevcuttur.

Kargo Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra nakliye şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Kargo kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise durum tutanağının Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Kuaförümden Müşteri Hizmetlerine bildirilmelidir. Müşteri Hizmetlerimiz, sorunun çözülmesi için hemen harekete geçecektir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Daha iyi bir alışveriş deneyimi için sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle KVKK mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.