Chicco

Genç girişimci Pietro Catelli, 1958’de baba oldu. Bebeği Enrico’ya, Chicco adını takmıştı. Pietro kısa sürede ebeveyn olmanın ne anlama geldiğini anladı ve işte o zaman ebeveynliğin tüm alanlarında uzmanlaşmış bir marka yaratma fikrini geliştirdi. Doğumdan 36 aya kadar çocukların ihtiyaçlarını karşılayacak ve her şeyden önce ebeveynlerin hayatını kolaylaştıracaktı.

Chicco markası şu anda 120’den fazla ülkede var ve 60 yıldan fazla bir süredir yeni nesil ebeveynlerin hikayelerini keşfediyor ve dinliyor. Bunu yapmaktan asla vazgeçmeyeceklerini söylüyorlar.

Chicco Araştırma Merkezi sayesinde her gün grubunda yenilikler sunarak ebeveyn ve çocukların ihtiyaçlarında uzun vadeli uzmanlıklarından yararlanıyorlar.

Ebeveynlik

Bu kelime Chicco’nun felsefesini özetliyor. Sevdiklerinize ebeveynlerin yaptığı gibi bakmak anlamına geliyor.

Uzmanlık

Ebeveyn hayatının her alanında 60 yıldan fazla deneyime sahipler ve her zaman olduğu gibi yeni çözümler aramaya devam ediyorlar. Temel ilkeleri: kaliteye odaklanma ve en yüksek güvenlik standartlarına uygunluk.

Yenilikçilik

Sadece ebeveynlerin bugünkü ihtiyaçlarına değil, yarın da ihtiyaçlarının ne olacağına odaklanıyorlar.

Sürdürülebilirlik

Chicco’nun sözü insanlara ve çevreye saygılı davranmak.

Chicco ürünlerine; Markalar sekmesinden ulaşabilirsiniz.